به گزارش هنرآنلاین، سلیم اوجی فیلمساز و بنیانگذار و مدیر هنری «جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک» ترکیه از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بازدید کرد.

این فیلمساز در حاشیه بازدید از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره این رویداد سینمایی بیان کرد: از آن‌جایی که به تهران آمده بودم و خودم جشنواره فیلم کوتاه ترکیه را برگزار می‌کنم، مشتاق بودم از جشنواره فیلم کوتاه تهران بازدید کنم. این رویداد سینمایی را بسیار دوست داشتم و خیلی از حضور در اینجا ذوق‌زده و از مواجهه با سالن‌های شلوغ شگفت‌زده شدم.

او ادامه داد: زمانی که سالن‌های پر از تماشاگر سینما را دیدم و متوجه شدم تا چه اندازه به فیلم‌های کوتاه توجه می‌شود، فهمیدم قرار است اتفاقات ویژه‌ای برای سینمای کوتاه ایران رخ دهد.

اوجی در پایان با اشاره به اینکه همه چیز در جشنواره فیلم کوتاه تهران عالی برپا شده است، گفت: امیدوارم این جشنواره سالیان سال برگزار شود و از آن‌جایی که فرهنگ ایران و ترکیه اشتراکات زیادی با هم دارند، امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم همکاری بین جشنواره آک بانک و این جشنواره را رقم بزنیم.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.