گروه سینمای خبرگزاری هنر ایران: «زودپز» فیلم جدید رامبد جوان که به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور تولید شده است طبق اعلام شورای صنفی اکران قرار بود اکرانش از چهارشنبه 11 مهر آغاز شود. با توجه به پیش‌بینی سینماگران و سینماداران نسبت به استقبال از این فیلم، از یک هفته قبل از تاریخ اعلام شده، پیش‌فروش بلیت‌های زودپز در سایت‌ها فعال شد. با شهادت سید حسن نصرالله و اعلام تعطیلی سالن‌ها اکران به تاخیر افتاد و طبیعتا بلیت‌های پیش‌خرید شده هم لغو شد. تا دیروز 9 مهر در تمامی سایت‌ها، پیش‌فروش بلیت «زودپز» از جمعه 13 مهر فعال بود که به یکباره پیش‌فروش این فیلم به طور کامل از سایت‌ها حذف شد. به این بهانه با منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده‌ی «زودپز» گفت‌وگویی داشته‌ایم که در ادامه آمده است.

 

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده‌ زودپز گفت: از ابتدا 11 مهر، جهت تاریخ آغاز اکران «زودپز» مشخص شد. به علت تعطیلاتی که اعلام شد اکران عقب افتاد. اما به دلایلی تصمیم گرفتیم اکران را همچنان عقب بیندازیم. وقتی آغاز اکرانی با شرایطی خاص متقارن می‌شود تنها امر بدیهی و کاملا مشخص این است که آغاز اکران به هفته‌ی بعد از آن منتقل شود؛ برای «زودپز» هم طبیعی‌ترین شکل تغییر اکران را سپری کردیم. امیدواریم هفته‌ بعد آغاز اکران «زودپز» باشد.

تهیه‌کننده «زودپز» اضافه کرد: فعلا تصمیمی برای اکران خصوصی نداریم. در اسرع وقت، ظرف امروز و فردا، تاریخ آغاز اکران «زودپز» خبری خواهد شد. عوامل فیلم هم به دلیل تغییراتی که اتفاق افتاد در فشار و استرسند. از همه مخاطبان مشتاق‌ترم که این کار یک روز یا حتی یک ساعت زودتر اکران شود. بالاخره تمام زندگی‌ام در این کار است. حتما برنامه‌ریزی خواهد شد که در اولین فرصت اکران انجام شود.

منصور سهراب‌پور

وی در خصوص لغو بلیت‌های پیش‌خرید شده ادامه داد: صحبت شده است تا برای عزیزانی که مشتاقانه بلیت را پیش‌خرید کرده‌اند تمهیداتی صورت بگیرد. هزینه‌ بلیت‌های لغو شده در کیف پول دیجیتالی افراد در سینماتیکت ذخیره خواهد شد. هر زمان که مخاطبان علاقه‌مند به تهیه بلیت سینما باشند می‌توانند از آن کیف پول استفاده کنند.

سهراب‌پور با اشاره به اشتیاق مخاطبان و احترام متقابل به آنها افزود: به دوستانم اعلام کرده‌ام که سازوکاری برای دلجویی و احترام به مخاطبان مشتاق «زودپز» پیدا کنند. حتما برای مخاطبینی که احترام گذاشتند و برای پیش‌خرید بلیت «زودپز» حسن‌نیت به خرج داده‌اند، به خاطر لطف ویژه‌ای که داشته‌اند، تمهیدات مثبتی در نظر خواهیم داشت. مخاطبان صبوری کنند! در اولین فرصت ان‌شاءالله اکران «زودپز»  اتفاق خواهد افتاد و کامشان شیرین خواهد شد.

تهیه‌کننده «زودپز» در مورد آمار استقبال از پیش‌فروش بلیت‌های «زودپز» در پایان تکمیل کرد: شکل پیش‌فروش بلیت «زودپز» با دیگر آثار متفاوت بود. اغلب دو تا سه روز پیش از آغاز اکران سامانه‌های فروش بلیت فعال می‌شوند. ما یک هفته قبل از آغاز اکران، سایت فروش را باز کردیم. در همین تعداد روز، اتفاق بسیار درخشانی رقم خورده که سابقه نداشته است. با شروع اکران‌ها، چه اکران‌های عمومی و چه اکران‌های مردمی لحظه به لحظه با اخبار «زودپز» در کنار مخاطبانمان خواهیم بود.

 

خبرنگار: زهرا عباسی