به گزارش هنرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «هر چی تو بگی!؟» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم که اوایل تابستان امسال در استان اصفهان آغاز شده بود، به تازگی در بستر خشک زاینده رود به پایان رسیده است. لوکیشن اصلی فیلم، خانه تاریخی سرتیپ سدهی مربوط به دوره قاجار در خمینی شهر اصفهان است که به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده. این روزها تدوین و ساخت موسیقی فیلم در حال انجام است تا برای حضور در جشنواره فیلم کودک آماده شود.

رضا بابک، نعیمه نظام دوست، بهراد خرازی، سیاوش چراغی پور، سپیده مظاهری، شیما جوهری فرد، (باحضور) جمشید صدری و مهدی باقربیگی ترکیب بازیگران اصلی فیلم را تشکیل داده اند و بازیگران کودک فیلم محمدسام سنایی، مانلی پورکبیریان، ادن شمیان، رادمهر دانایی فر و پندار آتش زمزم هستند.

فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی و در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. بخشهایی از فیلم توسط عبدالجبار کاکایی به نظم درآمده است. 

در خلاصه داستان فیلم آمده: نوه‌های سالار خان تصمیم می‌گیرند اختلافی که بین والدینشان وجود دارد را با کمک پدربزرگ خود حل کنند، ولی گویی مشکل بزرگتری پیش روی آنان است ... .

مرتضی آتش زمزم سال گذشته با فیلم سینمایی «قهرمان من» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور داشت و دو پروانه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را از این رویداد سینمایی دریافت کرد و در چهار بخش نیز کاندیدای دریافت جایزه بود که همین اتفاق موجب شد تا به دعوت بنیاد فارابی، «هر چی تو بگی!؟» کلید بخورد.