به گزارش هنرآنلاین، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم پنج قاره FICOCC  برندگان خودر را از میان کشورهای چین، آمریکا، فرانسه، و ایران برگزید و مستند «صیادکاپلو» از تولیدات خانه سینمای مستند تبریز  به کارگردانی "رستم نظری" در این جشنواره توانست تندیس و جایزه بهترین کارگردانی مستند کوتاه را به خود اختصاص دهد .

 مستند «صیاد کاپلو» پرتره اجتماعی ورزشی هست که در خانه سینمای مستند تبریز تهیه و تولید شده و درباره زندگی فردی است که مددجوی بهزیستی و عاشق فوتبال و مربیگری است و نزدیک به بیست سال است که در فوتبال محلات تبربز مربیگری می کند؛ علیرغم مشکلات عدیده ای که دارد هیچ وقت از پا در نیامده و با تلاش و سخت کوشی ستودنی به کار خود ادامه می دهد .

در این فیلم رستم نظری به عنوان کارگردان، علی  مسلمی به عنوان تدوین گر، مهدی ناطق زاده به عنوان فیلمبردار، فؤاد بلوری به عنوان صداگذار، علی رضایی به عنوان مدیر تولید و جمشید یدالهی به عنوان ناظر کیفی حضور دارند.

مستند «صیادکاپلو» تاکنون در چهار جشنواره ملی و  هشت جشنواره بین‌المللی حضور داشته که از آن جمله می‌توان به سالرنو ایتالیا، لیفت آف سیشنز انگلیس، سینما کیدز، اوتی، کودکان احمد آباد هند اشاره کرد.