به گزارش هنرآنلاین، ایرج رحمانی تهیه‌کننده اجرایی فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم اظهار داشت: پس از انجام صداگذاری، موسیقی و تدوین مجدد، فیلم با ورژنی کاملا متفاوت نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر بزودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر نسخه نهایی این فیلم آماده شده است و در حال مذاکره با پخش جهت اکران هستیم.

رحمانی درباره فعالیت‌های آینده خود نیز گفت: در حال حاضر در حال تدارک پیش تولید یک فیلم سینمایی هستیم و قصد داریم همانند «آن‌ها مرا دوست داشتند» که در گروه بازیگرانش چهره‌های جدید و جوانی را به سینما معرفی کردیم، در این فیلم نیز از چند بازیگر جوان و جدید در نقش‌های اصلی استفاده کنیم. جزئیات اخبار مرتبط با این فیلم بزودی رسانه‌ای خواهد شد.

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» در زمان نمایش محدود جشنواره فیلم فجر چهل و یکم مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفت و در نهایت در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به عنوان چهره جدید – به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات و نفس عزیزی و لیام ملکی (در نقش مهگل) بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند. شیلان مدنی، حسین سلمانی‌مروست، سینا غفاری، لیلا حسنی و الهه داودی که همگی جزو هنرجویان آکادمی بازیگری آوین محسوب می‌شوند، از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.