به گزارش هنرآنلاین، یکصد و هفدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی با حضور رئیس سازمان سینمایی (۳ تیر ماه) در محل سینماشهر برگزار شد.

 محمد خزاعی در این جلسه با اشاره به تداوم فعالیت‌های سازمان و موسسات تابعه تاکید کرد: سازمان سینمایی با همان شدت و همت قبل از شهادت رئیس جمهور عزیز به روند فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و هیچ برنامه‌ای تاکنون، متوقف نشده و نخواهد شد. جلسات هفتگی، روند صدور مجوزها و تولید آثار، گفتگوها و تعاملات بین‌المللی، رعایت مراحل تقویم زمانی جشنواره‌ها و توسعه زیرساخت‌های سینمایی و افتتاح‌ها و غیره در جریان است و هیچگونه خللی در اجرای برنامه‌های سینمایی کشور ایجاد نخواهد شد.

خزاعی از برگزاری اولین جشن سالانه هنر و تجربه به عنوان یکی از برنامه‌های مصوب سال 1403 خبر داد و اضافه کرد: مصوب شده «جشن هنر و تجربه» به صورت سالانه برگزار شود.

وی اضافه کرد: ماموریت برگزاری این جشن به مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی  و پویا نمایی واگذار شده و به طور قطع، این ظرفیت تازه، بستری مناسب برای کشف استعدادهای برتر، آسیب‌شناسی و ظرفیت‌کاوی حوزه فیلم‌های هنر و تجربه است.

به گفته وی کارنامه اکران یکساله هنر و تجربه در قالب جشن سالانه، در سالجاری برگزار و کارنامه یکساله اکران هنر و تجربه در این جشن ارزشیابی و داوری می‌شود.