به گزارش هنرآنلاین، امنیت انسانی و نقش شرکت‌های بزرگ در تامین و تخریب آن در جهان، اقتصاد، روابط بین‌الملل ایران به ویژه در مرزهای شمالی، سازمان امنیتی و فعالیت‌هایشان در خاورمیانه و جهان اسلام (سازمان امنیتی غربی)، شیعیان به عنوان اقلیت در غرب و زنان شیعه در دنیای امروز و جامعه‌شناسی فوتبال از جمله موضوعاتی‌ست که در هر قسمت از این مجموعه مستند به آن پرداخته می‌شود.

نایجل وست نویسنده و متخصص مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی، مارک دویج استاد دانشگاه برایتون و مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال اروپا، ربکا مسترسون محقق، نویسنده و پژوهشگر فلسفه اسلام شیعی، مرضیه کوهی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه دارام، یافا شنیک استاد دانشگاه بیرمنگام، مری مارتین استاد امنیت انسانی از دانشگاه ال اس ای لندن و الیور شاربروت استاد دانشگاه بیرمنگام از جمله مهمانان «بین خطوط» هستند.

این مجموعه مستند قصد دارد علاوه بر ارتباط بین فرهیختگان بین‌المللی ایران و جهان، پُلی میان انتقال دانش و تجربه نویسندگان جدید و کمتر شناخته شده به ایران بزند.

عوامل این اثر عبارتند از؛ پژوهشگر: مجید تفرشی، تهیه‌کننده: مصطفی پورمحمدی، نویسنده و کارگردان: علیرضا خوشنویس و مهدی سهرابی، گوینده متن: سحر کاکاوند، تدوینگر: مهدی سهرابی و محمدعلی حق‌پرست، تصویربردار: علیرضا جمالی، گرافیک: شیما پورمحمدی و لیلا نیرومند.

مجموعه مستند «بین خطوط»، محصول مرکز مستند سوره، از ۲۰ تیرماه پخش خود را از شبکه چهار سیما آغاز می‌کند و هر هفته چهارشنبه شب‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.