خبرگزاری هنرآنلاین: قصاوت و جنایت بی حد و اندازه رژیم صهیونیستی در رفح موجب واکنش هنرمندان زیادی در سراسر دنیا شده است، در کشور ما نیز هنرمندان سینما و تلویزیون با انتشار استوری مشترک《همه چشم ها به رفح است》با این موج جهانی همراه شدند و به ابراز نگرانی درباره سرنوشت مردم مظلوم فلسطین پرداختند. البته هنوز دفاع از مردم فلسطین در فضای مجازی توسط برخی رسانه های معاند و کاربران خاص تحمل نمی‌شود و آنها شروع به هجمه به هنرمندان می‌کنند.

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون نیر یکی از این هنرمندان است که با وجود انتشار این استوری تمایلی در خصوص صحبت درباره علل و انگیزه هایش برای این اقدام بشردوستانه ندارد.

حسین سلیمانی در این خصوص در گپ و گفت کوتاهی به هنرآنلاین گفت: ترجیح می دهم درباره این اقدام خود هیچگونه اظهار نظر و گفتگوی خاصی نداشته باشم زیرا در صفحه شخصی خود همواره حرف دل خود را که از اعتقاداتم سرچشمه می‌گیرد، بیان می کنم.

وی با تاکید به اینکه اینگونه اقدامات در فضای مجازی یک موضوع شخصی است، تصریح کرد: دوست ندارم با اظهار نظر در این خصوص این‌گونه تصور شود که به دنبال دیده شدن هستم زیرا همیشه تلاش کرده ام صرفا در باب فعالیت های هنری ام با اهالی رسانه گفت و کنم.