به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه یک روزه، 200 اثر تصویرسازی دینا عظیمی که بخشی از مجموعه کامل او با همین مضمون به شمار می رود با تکنیک راپید روی کاغذ به نمایش درآمد.
هنرمند در ارائه تصاویر کاملا آگاهانه شیوه بی آلایشی را برمیگزیند تا این تصاویر ذهنی و سیاه مشق گونه که همچون پیچک های در هم تنیده ای می نماید، به تمثیل، قابی بدون مرز و البته گویا برای همذات پنداری نزدیکتر مخاطبین با واگویه هایش بدل شود. اجرای پرفورمنس این هنرمند که با مشارکت و اعمال بداهه ی حضار به اجرا درآمد، نشان از دغدغه او بر لمسی متفاوت از هنجاری است که گاه به سادگی در دنیای مدرن امروزی، نابه هنجار گشته است.
حریم شخصی یک انسان و به طور اهم یک زن؛ که حتی اگر از طرف بخش معدودی از جامعه به ورطه فراموشی سپرده می شود هنرمند را وادار به واکنش در مقابل یکی از ابتدایی ترین حقوق بشری کرده است.
دینا عظیمی خود می گوید: قضاوت امری است سهل و ممتنع. گاهی به آسودگی چشم بر هم زدن و گاهی به سختی یک عمر نخوابیدن ...و این گونه است که میان خودم و تو نگاهی می بینم که تجسم آراستگیم را از من می رباید.
بر این اساس، خاستگاه هنرمند در "زن-یسم"، ادراک ظن و گمان و بی شک، قضاوتیست که در پس آن نهفته که شاید این امر در بینش عنصر زنانگی کاوشی ملموس تر باشد و او می کوشد تا این تلنگر ظریف و هنرمندانه را به مخاطبینش هدیه دهد و به این واگویه اجتماعی جامه عمل بپوشاند.