به گزارش هنرآنلاین، ناصر عزیزی در این نمایشگاه مجموعه‌ای از تازه ترین نقاشی‌‌هایش را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه پرتره‌هایی را تشکیل می‌دهد که هنرمند به شیوه بیانگرانه خلق کرده و بیش از هر چیز روایت‌کننده روحیات و عوالم سوژه‌های نقاشی او است. عزیزی در این مجموعه از بازتاب شمایل بیرونی پرتره‌ها فراتر رفته و با بهره‌گیری خلاقانه از عناصر بصری، به ابعاد و جنبه‌های شخصیتی سوژه‌هایش توجه کرده است.

هنرمند در تازه‌ترین مجموعه نقاشی‌هایش همچون آثار پیشین خود، به زمینه‌های تاریخی، اجتماعی و جغرافیای فرهنگی زیست انسان هم پرداخته است. هنرمند از قضا این زمینه‌ها را در مجموعه نقاشی‌های جدید خود هم برجسته کرده و حتی در بعضی از پرتره‌هایش به‌طور مشخص و واضح به این زمینه‌ها اشاره دارد. عزیزی در این پرتره‌ها همچون  نقاشی‌های پیشین خود، بیانی آزادانه هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ شخصیت‌پردازی در پیش گرفته و فضایی بینابین واقعیت و تخیل را ارائه می‌دهد. به بیان شفاف‌تر، پرتره‌های عزیزی در این مجموعه به همان اندازه که می‌توانند اشاره به جنبه‌های واقع‌گرایانه از آدم‌های اطرافش باشند، حاصل دریافت‌های شخصی هنرمند از مشاهده و درک محیط اطرافش هستند.      

عزیزی

ناصر عزیزی که بیشتر از 3 دهه آفرینش هنری را در کارنامه دارد، علاوه بر حضور در حراجی‌های آثار هنری  از جمله حراجی کریستیز،  تاکنون بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. او در کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، کویت ، امارات متحده عربی ، آلمان و قطر نمایشگاه داشته و در سمپوزیوم‌های مختلفی در کشورهایی چون فرانسه و اسلواکی شرکت کرده است. او همچنین در جشنواره‌های داخلی و خارجی از جمله جشنواره «پارکور دل‌آر» در آوینیون فرانسه حضور داشته است. نقاشی‌های خلق شده در طول سه دهه فعالیت هنری و حرفه‌ای ناصر عزیزی در قالب نمایشگاه مروری بر آثار این هنرمند، در سال 1398 در گالری آریانا برگزار شده بود. شرکت در نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی در گالری  The Lodge  لس‌آنجلس آمریکا در سال 1400، از تازه‌ترین نمایشگاه‌های خارجی ناصر عزیزی محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه‌ پرتره‌های ناصر عزیزی می‌توانند جمعه 19 مرداد ماه 1403 به گالری با، به نشانی بلوار ارتش غرب، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک ۱، ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ مراجعه کنند.