به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه که از روز پنجشنبه 7 تیر ماه از ساعت 16 در گالری شماره 1 افتتاح خواهد شد، تعداد 40 اثر با ابعاد مختلف و به سبک  آبستره انتزاعی  به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه توسط «سارا باقرزاده» برگزار می‌شود که علاوه بر گردانندگی نمایشگاه،  نقاش، شاعر، سفیر صلح و دوستی ست و فعالیت‌هایی هم در زمینه برپایی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی دارد.

 «بهرامشاه محمودی» هنرمند افغانستانی است که از 4 سالگی در ایران بوده است و تاکنون در بیش از 50 نمایشگاه داخلی و خارجی حضور داشته است. این هنرمند هدف از ارائه این آثار در نمایشگاه « سرزمین پر از رنگ» را اینگونه عنوان کرده:  افغانستان کشوری است  که تمام رنگ‌ها را در خود دارد. اما در چند دهه اخیر به اندازه تمام این رنگها، زنان افغانستان شاهد ظلم و ستم بوده‌اند و بنده مجموعه‌ای  از رنگ‌های لباس زنان افغانستان را به تصویر کشیده‌ام و هر تابلو برگرفته از یک رنگ لباس محلی‌ست که بیانگر زیبایی لباس و فرهنگ کشور است و به صورت شگرفی ارائه شده .

نمایشگاه «سرزمین پر از رنگ» از روز شنبه 9 تا پنجشنبه 15  تیر  ماه  از ساعت 10 تا 19 و جمعه از ساعت 14 در نگارخانه شماره یک فرهنگ سرای نیاوران میزبان علاقمندان است.

شایان ذکر است این نمایشگاه روز جمعه 8 تیر تعطیل است.