گروه تجسمی خبرگزاری هنر ایران: یک گرافیست جوان از بازخورد آثارش در فضای مجازی و دیده شدن‌شان در شبکه‌های اجتماعی گفت.

حسن علیپور از طراحان و گرافیست‌های جوان در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین با اشاره به طراحی کار گرافیکی و دیوارنگاری درباره « عملیات صادق» گفت: ما مجموعه ای هستیم که در شرایط مختلف کشور تولید محتوا و اثر می‌کنیم. نهادهای فرهنگی با ما تماس می‌گیرند تا برایشان تولید فرهنگی انجام دهیم؛ به همین خاطر سازمان اوج ثبت سفارش پوستر را قبل از حمله ایران به اسرائیل به مجموعه ما دادند.

علیپور ادامه داد: ما هنرمندانی داریم که اگر اتفاقی همچون عملیات وعده صادق در کشور رخ دهد بتوانند در فاصله کوتاه اثری خلق کنند. در مدت زمان کوتاهی با ایده‌پردازی جمعی ایده را طرح می‌کنیم و یک نفر کار تولید را برعهده می‌گیرد.

علیپور با اشاره به فعالیت ‌های جمعی مجموعه‌شان گفت: یکی از دوستان‌مان آقای کمیل پوراحمد پوستری را طراحی کردند و برای انتشار در فضای مجازی داخلی به «مکتب حاج قاسم» سپردند که بازخورد بسیار خوبی داشت و حتی در توییت علی اکبر رائفی‌پور هم مورد استفاده قرار گرفت.

این گرافیست جوان در پایان افزود: در مجموعه فرهنگی هنری ما ذهنیتی شکل گرفته که نقش‌آفرینی در حیطه‌‌های خاص برای ما مهم و ارزشمند است و همین امر باعث رشد و موفقیت در این حوزه گردیده است.

وعده صادق