سرویس تجسمی هنرآنلاین: مراسم رونمایی استارتآپ "عکستیک" بخش پایانی کارگاه آموزشی توانمندسازی مسئولان روابط عمومی مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استانی غرب تهران بود که صبح امروز دوشنبه 17 تیرماه در سالن 9 دی ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.
محمدحسین موسیزاده سرپرست دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، در این مراسم با تاکید بر اهمیت استارتآپ، از توجه دستگاههای مختلف به آن گفت و افزود: علاوه بر چند وزارتخانه، جهادکشاورزی و سازمان توسعه تجارت نیز مشاور استارتآپ دارند. از اول سال 1398 نیز در نمایشگاههای بینالمللی یک بخش به استارتآپ اختصاص داده شد. استارتآپ مبحثی جهانی است و ایدههای جهانی میطلبد.
همچنین مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، با توضیحاتی درباره راهاندازی کسب و کار در جامعه زودپذیرنده و دیرپذیرنده، اظهارداشت: برای آغاز یک کسب و کار جدید باید ببینیم جامعه هدف، سنتی یا مدرن است؟ در تهران با این دو طیف طرف هستیم و میتوانیم انتخاب داشته باشیم.
او افزود: استارتآپ "عکستیک" اقتصاد عکس در ایران را دنبال میکند و به این جهت متولد شده است.
سپس مدیر پروژه استارتآپ "عکستیک" درباره نحوه استفاده از آن توضیحاتی ارائه داد و گفت: استارتآپ "عکستیک" با بهرهگیری از تجربه افراد از جمله اساتید و دانشجویان عرصه عکاسی با پشتیبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تجاریسازی شده است. "چالش عکس"، "چاپ آنلاین"، "عکستیکا"، "فرصتهای شغلی" و "رویدادها" عناوین بخشهای استارتآپ "عکستیک" محسوب میشوند.
علاقهمندان برای آشنایی با این استارتآپ میتوانند به آدرس akstik.com مراجعه کنند.