به گزارش هنرآنلاین، تبلیغات و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت همکاری شهرداری تهران درباره تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره یادداشتی را منتشر کرد.

در این یادداشت چنین آمده است:

«به نام خدا

هر سال با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جشنواره‌های هنری فجر شور و حال ویژه‌ای به جامعه بخشیده، فرصتی فراهم می‌شود تا تولیدات یکسال هنرمندان ایران دیده، شنیده و ارزیابی شود.

در این ایام شهر چهره‌ای فرهنگی به خود می‌گیرد و تالارهای نمایش و سینماهای پایتخت و البته سایر ایران میزبان مردم هنردوست می‌شود و این رویدادهای بزرگ محقق نمی‌شود مگر با هم‌افزایی و همراهی نهادهای مردمی و دستگاه‌های دولتی، مصداق نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای توسعه فرهنگی و هنری.

در این میان شهرداری تهران هر ساله همراه جشنواره‌های هنری بوده و در بخش‌های مختلف با امکانات و خدمات ویژه خویش زیبایی و شکوه این رویدادها را دوچندان کرده است و این مسئولیت‌پذیری از سوی شهرداری‌ها، مختص تهران و ایران عزیز نیست. با مرور جشنواره‌های بین‌المللی متوجه می‌شویم شهرداری‌ها متولی اصلی و حامی برگزاری چنین برنامه‌های هستند.

تبلیغات محیطی، فضاهای فرهنگی و در اختیار، سازمان زیباسازی، مترو، اتوبوس‌رانی و ... بخش‌هایی است که همراهی خویش را در سالیان سال ثابت کرده‌اند و گاهی عدم هماهنگی زمانی مابین روابط عمومی جشنواره و شهرداری تهران سوءتفاهم‌هایی را ایجاد می‌کند که البته یک موضوع گذرا است.

واقعیت همانی است که مقام معظم رهبری فرمودند «کار فرهنگی نیازمند عزم ملی است»، شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های متمادی این ضرورت و این تاکید رهبری را در تعامل مشترک تعریف کرده و رویدادهای بزرگی را در طول سال مدیریت می‌کنند.

از این رو روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن درخواست هماهنگی زمانی بهتر بخش‌های مختلف شهرداری تهران جهت پوشش تبلیغی و معرفی برنامه‌های جشنواره به مردم شریف تهران بر خویش فرض می‌داند از درک و فهم فرهنگی و همراهی صمیمانه با دبیرخانه جشنواره چه در این دوره چه ادوار مختلف تقدیر و تشکر نماید.

بی‌شک خلق حماسه‌های فرهنگی و هنری و گرامیداشت با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند همکاری های متقابل است.»

انتهای پیام