به گزارش هنرآنلاین، وحید لک اظهار کرد: یکی از اموری که در این جشنواره در دستور کار قرار گرفت رفع دغدغه‌مندی هنرمندان در پوشش بیمه‌ای بود و امسال به صورت گسترده این اتفاق با رایزنی با بخش خصوصی بیمه‌ای انجام شد و با همراهی انجمن هنرهای نمایشی ایران در ۶ ماه اخیر مذاکرات گسترده‌ای صورت گرفت و بیمه دی حامی این بخش از جشنواره شد و اقدام به پوشش بیمه حوادث همه عزیزان حاضر در این رویداد خواهد کرد. 

وی افزود: طبق توافق انجام شده پوشش بخشی از هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث در قالب این پوشش بیمه‌ای انجام می‌شود و هنرمندان در تردد از مبدا به محل برگزاری جشنواره و بالعکس در بازه زمانی مشخص در اتفاقات مختلف تحت پوشش از کار افتادگی، نقص عضو و... بیمه هستند که امیدواریم هیچ اتفاقی ناخوشایندی  هیچگاه رخ ندهد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر تاکید کرد: امیدواریم براساس این توافق، مجموعه‌ها را مجاب کنیم که یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین امور اجرایی هر رویداد هنری، بخش بیمه هنرمندان در مقابل حوادث است و باید آرامش هنرمندان را تضمین کنیم تا با فراغ بال وارد یک رویداد بین‌المللی شوند. امیدوارم در بخش بیمه که با همراهی بیمه دی شکل گرفته بتوانیم این حرکت را تداوم دهیم و در دوره‌های آتی نیز این مهم در دستور کار قرار گیرد. 

لک تصریح کرد: از همه گروه‌های شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف از بخش صحنه‌ای، دیگرگونه‌های اجرایی، خیابانی، عکس و پوستر، نمایشنامه نویسی و پژوهش، همکاران تالارهای میزبان جشنواره، مدیران بخش‌های مختلف و همکاران ستادی، که به جشنواره مرتبط می‌شوند و مسئولیت اداری و اجرایی و هنری دارند درخواست داریم از روی شنبه به سایت جشنواره مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وحید لک یادآور شد: همه عزیزان تا ۲۵‌ام دی وقت دارند در سامانه‌ای که روی سایت جشنواره قرار داده شده ثبت نام کرده و تحت پوشش بیمه قرار گیرند. این تاریخ تمدید نخواهد شد.

میر روابط عمومی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تبلیغات این رویداد بین‌المللی اظهار کرد: در ۶ ماه اخیر با مجموعه‌های بسیاری نشست‌های مختلفی برگزار شده و نهادهای مختلف همراهی خوبی با جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر خواهند داشت. شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری همراهی بسزایی با جشنواره خواهند داشت.

در این بخش، نشست‌های تخصصی مدیریت شده‌ای برای جشنواره تئاتر فجر با کارگروه‌های مختلف در حضور دبیر جشنواره و سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی برگزار و نتایج خوبی حاصل شد. 

لک گفت: امسال مدیریت بخش تبلیغاتی جشنواره در شهرداری تهران سازمان یافته است و سازمان فرهنگی هنری مسئولیت این بخش را برعهده دارد و مقرر شده تبلیغات مناسبی در حوزه شهری اتفاق بیفتد و شهرداران مناطق ۶، ۱۱ و ۱۲ در جریان این رویداد بین‌المللی هستند و جلساتی هم برگزار شده و امیدوارم نتایج اثربخشی در ادامه داشته باشد. 

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری با هماهنگی سازمان زیباسازی مسائل مربوط به تبلیغات شهری را در مناطق مختلف شهری پوشش خواهد داد و اطلاع رسانی گسترده‌ای خواهیم داشت. در حوزه حمل و نقل با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک و همچنین اتوبوسرانی، برای تسهیل در تردد هنرمندان از محل اقامت تا محل اجراها و بالعکس وسائطی در اختیار باشد.

مدیر روابط عمومی جشنواره یادآور شد: در تبلیغات شهری، شرکت مترو با هماهنگی شهرداری همراهی شایانی خواهد داشت و تبلیغات در این فضا نیز اتفاق می‌افتد و در ایستگاه‌های مترو نیز برای مخاطبان هنرهای نمایشی اطلاع رسانی مناسبی خواهیم داشت. خدمات ارزنده دیگری نیز در دستور کار شهرداری است که در مرحله دیگر جزییات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام