به گزارش هنرآنلاین، «مده‌آ» به تهیه کنندگی هومن ‌برق ‌نورد  و به  کارگردانی و دراماتورژی مهتاب عسگری 10 آبان ماه در سالن ‌استاد ‌انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه میرود .

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مده‌آ دختر پادشاه یکی از کشورهای مرزهای غربی یونان با همدستی جیسون شاهزاده رانده شده یونانی پشم زرین را که از اهمیت و تقدس والایی برخوردار است و در اختیار پدر مده‌آ قرار دارد به سرقت می‌برند. در این راه، به پدر خیانت و برادرش را به قتل می‌رساند. سپس با جیسون همراه و با او ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند می‌شود اما جیسون پس از مدتی به خاطر حب قدرت به دختر پادشاه دل می‌بندد و مخفیانه با او ازدواج می‌کند. این موضوع باعث خشم و کینه مده‌آ می‌شود و برای انتقام، نو عروس، پادشاه و دو فرزندش را به قتل می ‌رساند و شیطان .»

پویا پورمعانی ،احمدرضا نورالهی،سپیده سعیدی نیا،لاله ذوالفقاری ،المیرا امیریان،امیر حسین فهادان،رضا میرزا بابایی علیرضا رحمانی، احمد شاه کرمی و مهتاب عسگری بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل نمایش «مده آ » می‌توان به  : دستیار اول کارگردان : امیر حسین انصاری ،دستیار دوم کارگردان : سحر هاشمی، منشی صحنه: مرضیه سیاحی، مدیر صحنه: هانیه امیری، دستیار صحنه: الیا مقدم،طراح گریم: سپیده کریمی، مدیر اجرایی: مسعود تاج کریمی آهنگساز: دکتر وحید چهل امیرانی، نوازندگان: مبینا کلانتری؛مهسا سعیدی، تدوین و فیلمبرداری تیزر: فاطمه جانا کمانی مدیر اتاق فرمان: حمید ناص، روابط عمومی : مریم تاج کریمی، مدیر رسانه: امیر محنتی، تدارکات: سید محمد موسوی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند .