گروه تئاتر هنرآنلاین، مریم گلدوز توکلی، بازیگر نمایش «سلاخ» در گفت وگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در نمایش «سلاخ» طراحی صحنه عالی و مکمل موضوع نمایش است؛ گروه بازیگری و کارگردانی بسیار هماهنگ و هم ریتم هستند؛ داستان باورپذیر و غافلگیر کننده است و در این حین آهنگسازی آقای فرشاد فزونی در لحظه لحظه بازی‌ها ساخته شد و مثل یک بافت جدایی ناپذیر از بازی و حس و حال ما شد.

او افزود: دوستان در پشت صحنه هم‌دل، مهربان و دلسوز هستند، پا به پای بازیگران هیجان و ذوق دارند  و هرشب به ما انرژی مثبت می دهند. براین باورم که «سلاخ» همانند عواملش از دل مخاطب امروز بیرون آمده است و حرف دل آدمهایی است که به هر نوعی نادیده گرفته شدند.

این هنرمند تئاتر با تاکید بر اینکه در مواجه اول با متن با تک تک سلول‌های بدنم آن را درک کردم، بیان کرد: مردم به دنبال آگاهی بیشتر هستند و آگاهی از شناخت خود و خودشناسی آغاز می‌شود. هنردرمانی و دراماتراپی در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد؛ هنر تئاتر هنری فاخر است و قطعا محلی مناسب برای مواجهه تماشاگران با تروماها و افکار و احساسات‌شان خواهد بود.

گلدوز توکلی در پایان گفت: خانم آقاطاهر کارگردانی بی نظیر، باهوش و خوش ذوق هستند که همکاری با ایشان بسیار زیبا و جذاب است. گروه بازیگران این نمایش هم دل، همراه، صمیمی و بی نظیرند؛ ما با یکدیگر و در کنارهم با این نمایش زندگی‌ کردیم، بازخورد مثبت تماشاگران برایمان دلگرم‌کننده بود. از همه عزیزانی که نمایش ما را برای دیدن انتخاب کردند سپاسگزارم.

نمایش «سلاخ» به نویسندگی نیکلاس بیلن و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر تا 28 مهرماه، هرشب ساعت 21:15 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.