به گزارش هنرآنلاین، این بازیگر پیشکسوت شب گذشته پس از تماشای نمایش «دردنوشان» به روایت عمار تفتی گفت: من این کار را بسیار ستایش می‌کنم. مردم باید به تماشای این اثر بنشینند و با مفاهیم انسانی، شعر سعدی و موسیقی زیبای آن آشنا شوند. خود من در تئاترها از موسیقی استفاده می‌کردم و خودم هم در تئاترهایم آواز می‌خواندم، به این دلیل که موسیق باب طبع ایرانی است. همه ما اگر یک کاری با موسیقی و شعر و آواز همراه باشد آن را دوست داریم و با طبع ما جور است.

این پیشکسوت بازیگری ادامه داد: استفاده‌ای که عمار تفتی از این موسیقی برای نمایش خود کرده، بسیار زیبا است. امیدوارم تماشاچی بیاید و این نمایش را ببیند چراکه روح انسان را تازه می‌کند و مانند آبی است که به گیاه داده‌اند.

علی نصیریان بیان کرد: در اصل فرهنگ و هنر به جامعه روحیه می‌دهد و جامعه به این نوع نمایش‌ها نیاز دارد. مردم باید بیایند و ببینند و هوای تازه‌ای بخورند، شعری را بشنوند، به موسیقی آن گوش بسپارند و اجرای تازه‌ای را تماشا کنند. «دردنوشان» از انسان و دردهایش صحبت می‌کند.

گفتنی است؛ روایت-موسیقى «دردنوشان براى سعدى» با محوریت سایکودرام و گروه درمانى روایتی از عمار تفتی است. 

گروه تولید این نمایش عبارتند از: طراح، نویسنده و کارگردان: عمار تفتى، آواز: نوید نوبخت، دکلماتور و نوازنده دف: مبینا منصورى، نوازنده کمانچه: مهشاد هاتف، طراح صدا: ارشام مؤدبیان، طراح پوستر: مرضیه رشیدى، ساخت تیزر: نیما محسنى، تصویربردار: مسعود عبدى، منشى صحنه، نور و صدا: لیلا نصیریان، خوشنویس و دستیار کارگردان: عالم صبور، عکاس: پیام احمدى کاشانى، راوى: عمار تفتى.

این نمایش مهرماه ١۴٠٣ هر شب ساعت ١٩ در خانه نمایش دا روی صحنه می رود. علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.