به گزارش هنرآنلاین، نمایش «آدمبچه» تازه‌ترین کار جابر رمضان است که با بازی فرزانه میدانی، آنالی شکوری، سوگل خلیق، رِض، کمال کلانتر، علی احمدی، ترمه وثوق، عسل مهربانی، علیرضا هدایتی روی صحنه می‌رود.

جابر رمضان متن این این اثر نمایشی را بر اساس نمایشنامه «مُبتدی‌ها» اثر تیم کراوچ و با استفاده از ترجمه راحیل فلاح‌فر نوشته است.

در معرفی این اثر نمایشی آمده است: «حرکتی بین نسل‌ها؛ بین دهه شصتی‌ها و هشتادی‌ها؛ این نمایش یک جور کِش آمدن بین نسلی! است.»

نمایش «آدمبچه» با شعار «این نمایش فقط برای نوجوانان نیست!» برای گروه سنی ۹ سال به بالا اجرا می‌شود و گروه اجرایی آن تاکید دارند که این نمایش نه تنها نوجوانان را سرگرم می‌کند بلکه والدین آن‌ها را نیز درگیر خواهد کرد. 

گروه طراحان این نمایش به شرح زیر هستند: طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح نور: صبا کسمایی، طراح گریم: لعیا خرامان، گرافیک: فرهاد فزونی، طراح صدا و موسیقی: سعید کهن.

لازم به یادآوری است که تیم کراوچ به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایش‌نویسان معاصر در تئاتر انگلستان شناخته می‌شود و نمایش‌نامه « مُبتدی‌ها» در سال ۲۰۱۸ در سالن کمپانی تئاتر یونیکورن روی صحنه رفته و جایزه بهترین نمایشنامه برای مخاطبان جوان را از انجمن نمایشنامه‌نویسان بریتانیا دریافت کرده است.

نمایش «آدمبچه‌» تازه‌ترین پروژه‌ی گروه تئاتر «سوراخ تو دیوار» است که از روز یکشنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۸ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

پوستر این نمایش با طراحی فرهاد فزونی و گروه استودیو تهران رونمایی شده و بلیت آن از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.