به گزارش هنرآنلاین، این کارگاه دو بخش دارد؛ بخش نخست «پرورش طرح و ایده در تئاتر خیابانی» از ساعت 15 تا 17 با تدریس پژمان شاهوردی و بخش دوم با عنوان «بازیگری در تئاتر خیابانی» با تدریس فاطمه از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

پژمان شاهوردی؛ نویسنده و کارگردان،  از هنرمندانی است که در جشنواره‌های سراسری و بین‌المللی  با آثار خود حضور فعال داشته و عناوین بسیاری کسب کرده است  و همچنین داوری و حضور در ستاد اجرایی جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی ازجمله سوابق کاری و هنری او به شمار می‌رود که می‌توان به داوری بخش خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

فاطمه رادمنش؛ بازیگر و کارگردان تئاتر، یکی از بازیگران پرکار عرصه تئاترخیابانی است که تاکنون در چندین نمایش ایفای نقش یا کارگردانی کرده و موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است و به‌عنوان بهترین بازیگر در چندین جشنواره انتخاب‌شده است .رادمنش در رویدادهای هنری به‌عنوان داور و هیئت انتخاب حضورداشته که داوری بخش خیابانی چهلمین جشنواره تئاتر فجر یکی از آن‌ها است.

کارگاه تخصصی تئاتر خیابانی؛ یکی از مجموعه کارگاه‌های بیست و نهمین جشنواره استان تهران به مدیریت خشایار پیرعلمی است که سه شنبه 20 شهریور از ساعت 15 تا 19 در سالن ولایت واقع در قرچک، باقرآباد، روبروی کلانتری، کتابخانه ولایت، میزبان هنرمندان استان تهران است.

 حضور در این کارگاه رایگان است و متقاضیان می‌توانند ازطریق لینک زیرثبت‌نام کنند:

  https://tehran.theater.ir/fa/form_data/add/form_id=339

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری امیرحسین شفیعی آبان 1403 برگزار می‌شود.