گروه تئاتر هنرآنلاین، نمایش «شالهنگ» به کارگردانی بابک قادری، نویسندگی آرزو خانجانی و تهبه کنندگی منوچهر هادی با نقش آفرینی مرضیه ‌صدرایی، حامد رحیمی‌نصر، آیلار نوشهری، عقیل بهرامی، بهداد ‌قادری، بهزاد ‌کریمی، محمدرضا ‌حسنی، مهناز ‌نوروزی، شهناز ‌نوروزی، مبینا ‌هادی از ۷ مرداد تا ۷ شهریورماه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه رفته است. این نمایش به روابط پیچیده انسان‌های امروز جامعه پرداخته است.

در این نمایش با استفاده از شخصیت‌های مختلف و داستان‌های متقاطع، به چالش‌ها و تضادها و تعارضات موجود در روابط انسانی پرداخته می‌شود و  مخاطب خواهید دید که انسان‌ها چطور به تضادها و تعارضات درونی خود پاسخ می‌دهند و چگونه هر یک در شرایط ویژه‌ای رفتار متفاوتی را اتخاذ خواهند کرد. مجموعه‌ همه‌ی این پاسخ‌های متنوع در این تئاتر، شرح گیرافتادگی انسان‌ها در روابط پرچالشی است که کلاف سردرگمی شده است که هر یک رنگ متفاوتی دارد.

شالهنگ1

به طورکلی در نگاهی عمیق‌تر مخاطب خواهید دید که چطور پاسخ‌های نابالغ یا ناگهانی یا نادرست انسان‌ها را به چالش‌های زندگی روزمره و تعارضات روزمره‌ی یک رابطه می‌تواند آن رابطه را به زندانی تبدیل کند، که دو طرف در آن زجر می‌کشند؛ پاسخ‌هایی که گاه از نشنیدن عمیق طرف مقابل نشات می‌گیرد.

تنوع مشکلات و دغدغه‌هایی که هریک از شخصیت‌ها با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند و تنوع پاسخ‌هایی که شخصیت‌ها به مشکلات متفاوت می‌دهد دلیلی است تا هر یک بتوانیم با گوشه‌ای از آن ارتباط برقرار کنیم اما واقعا ما در زندگی روزمره ی خود چطور واکنش نشان می‌دهیم؟ مانند شخصیت‌های داستان آشفته؟ پرخطا و نابالغ؟ یا با اندیشه، دیالوگی دو طرفه و شنیدن طرف مقابل برای حل مشکلاتی که بر سر راه ما قرار می‌گیرد؟

نمایش «شالهنگ» اثر بابک قادری تا دهم شهریورماه هرشب راس ساعت 19:30 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.