به گزارش هنرآنلاین، گروه طراحان نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به نویسندگی احسان بدخشان با کارگردانی اشکان پیر دل‌زنده که اجرای خود را از ۱۶ مرداد در تماشاخانه هامون آغاز خواهد کرد، معرفی شدند.

براین اساس مهدی میرباقری به عنوان طراح لوگو و پوستر، سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه، رضا خضرایی در جایگاه طراح نور و  دینا یوسف‌پور به عنوان طراح لباس در این نمایش حضور دارند.

همچنین نگین مدنی طراح حرکت «قضیه تفنگ چخوف» است و بابک کیوانی، آهنگسازی این اثر را برعهده دارد. 

مهدی میرباقری، طراح و گرافیست این اثر است که تاکنون طراحی لوگوتایپ آثار شناخته‌شده‌ای چون سریال‌های «گناه فرشته»، «جیران»، «زخم کاری»، «آقازاده» و  سینمایی «خون شد» را بر عهده داشته است.

رضا خضرایی، طراح نور این اثر نمایشی نیز از هنرمندان مطرح این حوزه است که طراحی نور بیش از 100 اثر نمایشی را انجام داده و طراحی نور آثاری چون «گالیله»، «خانه برناردا آلبا»، «مامان» و...  تنها بخشی از آثار خضرایی است.

سینا ییلاق بیگی، نامی آشنا در طراحی صحنه است که طراحی صحنه آثاری چون«لانگ شات»، «شیش و بش»، «اپرای عروسکی سعدی» و...  از این هنرمند، در ذهن تماشاگران برجای مانده است.

بابک کیوانی دیگر هنرمند همراه با گروه نمایشی «قضیه تفنگ چخوف» در مقام آهنگساز است؛ او در زمینه طراحی صدا، مهندسی صدا و طراحی موسیقی در آثار نمایشی چون «احتمالات»، «معبد اقیانوس» و «گنجشک مفرغی» و ... حضور داشته است.

دینا یوسف‌پور فعال در حوزه طراحی لباس است که به‌تازگی نمایش‌های «آگنیتاژ» و «دشمن مردم» با طراحی‌های این هنرمند روی صحنه رفته است.

نگین مدنی طراح حرکت «قضیه تفنگ چخوف»؛ علاوه بر طراحی حرکت آثار نمایشی، اجراهای گروهی آثار فیزیکال ویژه بانوان را روی صحنه برده است که می‌توان به نمایش‌های «میتوس» و «گهواره کهن» اشاره کرد.

ریحانه راد و امیر موسی کاظمی تهیه‌کنندگان این نمایش هستند و نیما عباسی به عنوان مجری طرح «قضیه تفنگ چخوف» معرفی شده است.

در این نمایش که قصه 10 تن از مشاهیر بزرگ جهان را برای اولین بار در دنیای پس از مرگ روایت می‌کند؛ محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل «قضیه تفنگ چخوف» در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.