به گزارش هنرآنلاین، نمایش «دایی سعید» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری از چهارشنبه ۳۰ خرداد اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی آغاز کرده و هرشب ساعت  ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

رها انوشه، امیررضا باباولیان، مرجان پارسا، ملیکا حیدری، هلیا خادم، شایان طرقه، ساناز علیزاده، امیر مهدی فاطمی، سینا فرجام، امیر حسین مهدی‌نژاد، نیکی میرصادقی، سامان ولی‌سلطانی بازیگرانی هستند که در این نمایش  ۹۰ دقیقه‌ای، به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این اثر که در راستای اقتباس‌های چخوفی محمد میرعلی اکبری، برداشتی ایرانیزه از دایی وانیا نوشته آنتوان چخوف بوده، آمده است: سعید با اضافه وزن خود مشکل دارد. او به رژیم و ورزش روی آورده است… .

همچنین نمایش «تابستان بود» به نویسندگی و کارگردانی محمود حسینی از چهارشنبه ۳۰ خرداد اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی آغاز کرده و هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.

تابستان

نور آرش چارلی و الهام شفیعی دو بازیگری هستند که در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: تابستان بود… .

نمایش‌های «دایی سعید» و «تابستان بود» تا ۲۲ تیر ماه هر شب (به غیر از شنبه‌ها) پذیرای مخاطبان در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران است. علاقه مندان به تماشای این دو اجرا می‌توانند از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.