به گزارش هنرآنلاین، کارگردان نمایش «پس از» اعلام کرد: با توجه به پایان تقریبی فصل امتحانات دانشجویان و تعطیلی های پی دی پی که در ماه خرداد پشت سر گذاشتیم، از سویی درخواست های بسیاری که برای ادامه اجرای این نمایش داریم تصمیم گرفتیم که برای چند اجرای محدود تمدید داشته باشیم.

وی ادامه داد: با همکاری و موافقت تئاتر هامون پنج اجرای دیگر تا 8 تیر ماه میزبان مخاطبان خواهیم بود.

کوهی با بیان این مطلب که مسلما برای من و گروه اجرایی نمایش «پس از» به پایان نخواهد رسید گفت: امیدواریم بعد از یک دوره استراحت که واقعا برای بازیگران این نمایش دشوار لازم است، اجرای نمایشمان را از سر بگیریم اما در حال حاضر جمعه 8 تیر ماه روز پایان اجرای ما در تئاتر هامون است .

پس از

این بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به رویکرد تحقیقی و علمی که در مرحله نگارش متن و کارگردانی اثر وجود داشته، از دانشجویان تئاتر، روانشناسی وعلوم انسانی دعوت کرد که در روزهای باقی مانده به تماشای این نمایش بنشینند و گفت: روز یکشنبه 3 تیر ماه برای تمامی دانشجویان با تخفیف 30 درصد اجرا خواهیم داشت. امیدوارم از این هدیه کوچک استقبال کنند.

نمایش «پس از» که در پی درخشش در جشنواره تئاتر شهر، از 23 فروردین روی صحنه سالن قشقایی رفته و دوره دوم اجرای خود را در تئاتر هامون پشت سر می گذارد، با استقبال پر شور مخاطبان و تمجید منتقدان و کارشناسان دو حوزه تئاتر و روانشناسی همراه بوده است.

تهیه کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان در آن ایفای نقش می کنند.

پس از2

دستیار کارگردان و مدیر تولید این پروژه نمایشی را علیرضا زیوری بر عهده دارد. طراح صحنه مرتضی کوهی، طراح نور امیرحسین سیر، طراح ویدئو مپ علی تاجیک، طراح صدا و موسیقی حامد سلج محمودی و پارسا شمالی، طراح گریم عاطفه جعفری، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، عکس و ساخت اقلام تبلیغاتی شایان عظیمی هستند.

دستیار نور علیرضا کوزه گر، محمدحسین کوزه گر و نازنین یارویسی، مجری نور مهتاب وجدانی، لباس آیدا فاضلی، منشی صحنه معصومه کوهزادی، دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه محدثه عبدلپور، مجری گریم ملیسا ناظریان، عکاس شایان عظیمی و یاسمین یوسفی راد، دستیار صحنه امین حیدریان، امیرحسین فرجی در این پروژه نمایشی همکاری دارند.

پس از1

فروش روزهای آینده این نمایش در سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/s/pasaz3  فعال شده و علاقه مندان می توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.