به گزارش هنرآنلاین، نشست و دیدار حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران و نمایندگان تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر روز گذشته سه‌شنبه ۲۲ خرداد در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حمید نیلی ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران و نمایندگان سالن‌های خصوصی به جلسه اداره کل هنرهای نمایشی گفت: «برای آسیب‌شناسی و بررسی دقیق مشکلات تماشاخانه‌های خصوصی و دست‌یابی به راه‌کارهای‌ مناسب بایسته است که تعامل و همکاری میان اداره ‌کل هنرهای نمایشی و مدیریت محترم تماشاخانه‌ها بسیار بیش‌تر از گذشته‌ باشد. در همین‌ راستا پیشنهاد می‌کنم جلسات‌ متعددی را برگزار کنیم.»

اداره

مدیرکل هنرهای نمایشی ادامه داد: «از سویی‌ تماشاخانه‌های خصوصی از اداره‌کل هنرهای نمایشی توقعاتی دارند، از سوی دیگر ما نیز از تماشاخانه‌ها توقعاتی داریم؛ بنابراین‌ چنین جلساتی برای رسیدن‌ به ارتباطی سازنده ضروری است.»

در ادامه‌ جلسه، مدیران تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر مسائل، مشکلات و مواردی را که در حوزه تئاتر با آن‌ مواجه هستند، بیان کردند و به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

اداره1

در این نشست حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی؛ میثم جمالی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، داوود نامور، شاهین‌ چگینی، قاسم جعفری، علی نصر، نادر نادرپور، کسرا شاهینی، سعید دولتی، سیدعماد عامری، معصومه اسکویی و مریم اسکویی حضور داشتند.