به گزارش هنرآنلاین، على احمدى کارگردان "پپرونى براى دیکتاتور" درباره پایان اجراهاى تهران گفت: پس از گذشت دو ماه و ١٣ روز در حالى که همچنان استقبال بى نظیر تماشاچیان و مخاطبان از این نمایش ادامه دارد، با توجه به زمان طولانىِ سپرى شده و صلاحدید گروه نمایشى، ادامه اجراها در سالن پالیز پایان یافت.

او خاطرنشان کرد: استقبال مخاطبان به گونه‌ای بود که در مجموع مرز ٣٠٠٠٠ هزار تماشاگر و ١٣٠ اجرا را رد کرد و حتى به سه اجرا (سه سئانس) در یک روز رسید که یک رکورد محسوب می‌شود.

"پپرونى براى دیکتاتور" به تهیه کنندگى خسرو احمدى و با هنرمندى خسرو احمدى، محسن کیایى، نسیم ادبى، سوگل قلاتیان، پژمان جمشیدى، على احمدى وحضور ویدیویى فریده سپاه منصور، طى چهار روز در دو سئانس ٢١ و ٢٣ در سالن حافظ شهر شیراز واقع در چهار راه حافظیه به روى صحنه خواهد رفت، علاقه مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سامانه ایران تیک به آدرس www.irantic.com تهیه کنند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه امیر سرافرازیان، طراحان لباس سارا یحیایى و نسیم تقى پور، مدیر تولید و دستیار کارگردان سجاد باقرى، منشى صحنه یاس سنجرى، مدیران صحنه میثم مرادی و ابولفضل ابهر، عکاس محسن کرمانى، مدیریت پروژه تبلیغاتى آریان امیرخان و على احمدى، مدیرتبلیغات علیرضا حسینى و فرید حسینى، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومى سارا حدادی (مکث)، مدیریت متریال تبلیغات فرشید عسگرى نیز اشاره کرد.

على احمدى تاکنون نمایش‌های "شب بخیر کیارستمى"، "شازده فیل هوا می‌کند"، "خشم اژها"، "پپرونى براى دیکتاتور (سال ٩٤ و سال ٩٦)" را به روى صحنه برده است.