سرویس مد و لباس هنرآنلاین : انیمیشن موزیکال سیندرلا که در سال 1950 توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شد به واقع یکی از قدیمیترین و زیباترین کارتونهای ساخته شده توسط این کمپانی است که مخاطبان زیادی در بین کودکان و بزرگسالان دارد.
حالا پس از گذشت 65 سال از ساخت این انیمیشن، کفش سمبلیک و شیشهای سیندرلا در این انیمیشن، الهام بخش 9 کمپانی بزرگ تولیدکننده کفش در دنیا شده است. البته این موضوع میتواند کمی هم بهخاطر تولید فیلمی برگرفته از این انیمیشن باشد که قرار است 13 مارچ 2015 اکران شود.
در میان کمپانیهایی که به طراحی و تولید کفشی شبیه به کفش سیندرلا پرداختهاند میتوان برند جیمی چو، نیکولاس کیرک وود، سالواتور فراگامو، شارلوت المپیا و استورات ویتزمن را نام برد.
قرار است کفشهای طراحی شده توسط این برندها در هفته اول مارچ در یک فروشگاه زنجیرهای به نام Saks Fifth Avenue به حراج گذاشته شوند تا عاشقان داستانهای افسانهای و بخصوص کارتون سیندرلا تکهای از این کارتون خاطره انگیز را با خود به خانه ببرند!
البته گفته شده است که در کنار نمایش این کفشها برخی از اثاثیه معروف و به یاد ماندنی صحنه نمایش این کارتون مانند کدو تنبل سحر آمیز، لباس های خاطره انگیز و اسباببازیهای مرتبط با شخصیتهای کارتون نیز به نمایش درخواهد آمد.
تمامی طراحیهای انجام شده در حال حاضر به شکل نقاشی و طرح اولیه است و هنوز از کفشهای ساخته شده واقعی رونمایی نشده است اما همین طراحیها که تا کنون منتشر شده است میتواند به طرفداران مد و فشن و البته انیمیشن سیندرلا گوشهای از آنچه در انتظارش هستند و به زودی رونمایی خواهد شد را نشان دهد.
برای ساخت کفش رویایی سیندرلا هر برندی به سبک و سلیقه خود این کفش شیشهای زیبا را طراحی کرده است. ولی در تمامی کارها حس سحر و افسون، رویا و خیال پردازی بسیار ملموس است.
ناگفته نماند که تمامی این نه کمپانی که در حال طراحی و تولید این کفش رویایی هستند از سوی کمپانی والت دیزی و توسط جاناتان سیمینگتون مدیر اجرایی این کمپانی انتخاب شدهاند.
او هدف از ساخت این مجموعه را وارد شدن به دنیای خیال انگیز مشتریان اعلام کرد و اظهار داشت کفش شیشهای سیندرلا سمبل سحرآمیز تغیر و دگرگونی است.
جیمی چو یکی از طراحان کفش سیندرلا در خصوص کفشی که این برند طراحی میکند گفت: کفش سیندرلای جیمی چو هم، همانند مضمون اصلی داستان سمبل تغیر و تحول است و امیدواریم که این کفش برای تمامی سنین همه المانهای رویا گونه و افسانهای را داشته باشد. ما میخواهیم کفشی به همان زرق و برق و ظرافت طراحی کنیم که استایل آن به هیچ عنوان مشمول گذر زمان نشود و همان احساس های خوب و شیرین را به خریداران منتقل کند.
دیلی میل
انتهای پیام/
بهار شهرابی