به گزارش هنرآنلاین، بهروز بقایی پس از سال‌ها دوری از صحنه تئاتر، روز شنبه ۱۱ شهریور‌ماه در تماشاخانه پایتخت، پارودی "حملط" به نویسندگی و کارگردانی بهرنگ بقایی را نقش‌خوانی خواهد کرد. 

(به ترتیب حروف الفبا) بهروز بقایی، مانیا بنی‌هاشمی، دیبا خاتمی، مهران رنج‌بر، رامونا شاه، فرهاد شمسیان و حمید عرب نقش‌خوانان "حملط" هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از: عکاسی و ساخت تیزر رضا قاضیانی، مجری طرح آرش فصیح، روابط عمومی و تبلیغات حامد روحی، مدیر تولید سیدمسعود صمدی و مدیر اجرا مجید سیادت.

نمایشنامه‌خوانی "حملط" شنبه ۱۱ شهریورماه در دو سانس ۱۹ و ۲۱ اجرا خواهد شد و خرید بلیط بصورت اینترنتی از سایت تیوال و همچنین بصورت حضوری از گیشه مجموعه پایتخت امکان‌پذیر خواهد بود.

قطب الدین صادقی زنگ نمایش "هزار شلاق" را به صدا در مى‌آورد

زنگ "هزار شلاق" به نویسندگی ناصر حبیبیان و کارگردانی احسان ملکی امشب؛ پنجم شهریورماه ساعت 21 در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی توسط قطب‌الدین صادقی به صدا در می آید.

بنابراین گزارش، امشب همزمان با افتتاحیه این نمایش، اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان به روی صحنه می رود.

عوامل این نمایش که کاری از گروه تئاتر تیتال است عبارتند از: تهیه کننده احسان ملکی و سید محمد حسین پورفاضلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز ستار مهرشاد، مجری طرح لیلی مقیمی،  طراح صحنه روح‌الله امامی، طراح  پارچه و لباس سمانه احمدی‌مطلق، موسیقی احسان آنالویی، طراح گریم زهره قنبری، منشی صحنه مهلا علی محمدی، دستیار صحنه سید محمد موسوی، روابط عمومی محمدعلی حجازی و مشاور رسانه‌ای سارا کبریایی.

 اجرای نمایش "هزار شلاق" تا پنجم مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد و بلیت آن در هفته اول با سی درصد تخفیف به فروش می رسد. علاققه‌مندان می‌توانند به منظور تهیه بلیت به  سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایش "مُخ‌پریشون‌های شِلِم" ویژه عکاسان و اصحاب رسانه اجرا می‌شود

نمایش "مُخ‌پریشون‌های شِلِم"روز دوشنبه 6 شهریورماه ساعت 18 ویژه خبرنگاران و عکاسان حوزه تئاتر اجرا می‌شود.

 این نمایش نوشته ساندرا فنیچل آشر و ترجمه نیما آزادگیلانی است که از روز یکم شهریورماه با کارگردانی مریم آشوری در تالار هنر روی صحنه رفته است.

مهرداد باقری، محمد لقمانیان، آنالی شکوری، امین میرزاباقری و عبد آتشانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان عبد آتشانی، طراح صحنه مهدی نیک‌روش، طراحی و دوخت لباس زهرا یعقوبی، آهنگ‌ساز عبد آتشانی و مجید خیاطی، نوازندگان امین پروین، مجید خیاطی و مریم آشوری، مدیران صحنه حمیدرضا گودرزی و محمدحسن درباغی‌فرد، طراح پوستر و بروشور بردیا علمی، شاعر آزاده فرهنگیان، دستیار کارگردان امین میرزاباقری، دستیار صحنه کیانا ناصح، طراح گریم حسین تبریزی، اجرای گریم حسین تبریزی و لیلا پریشان، طراحی و اجرای پروژکشن رامین بهادری، طراح نور علی‌اشرف سماعی، طراح اسکیس حامد کمالی، ساخت دکور مسعودکبیری، مهدی شریفی، حسین شریفی و محسن شریفی، عکاس احسان رافتی، روابط عمومی میلاد بهشتی و مشاور امور رسانه احمدرضا حجارزاده.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: در افسانه‌ها آمده هنگامی که کره زمین خلق شد و زمانی رسید که آدم‌ها باید در آن ساکن می‌شدند، دو فرشته که از مقربان خدا بودند، هر کدام کیسه‌ای همراه داشتند، یکی کیسه‌ای پُر داشت که مربوط به آدم‌های عاقل می‌شد و دیگری کیسه‌ای خالی که مربوط به آدم‌های نادان بود. قرار بود این آدم‌ها به طور مساوی در همه جای دنیا پخش بشوند اما ...

مریم آشوری پیش از این نمایش موفق "سفر شگفت‌انگیز" را کارگردانی و در همین تالار اجرا کرده بود. "مخ‌پریشون‌های شلم" دومین تجربه کارگردانی این بازیگر باسابقه و حرفه‌ای تئاتر است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش "مخ‌پریشون‌های شلم" می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 18 در تالار هنر به نشانی خیابان مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی،کوچه ورزنده به تماشای این نمایش بنشینند. همچنین برای رزرو بلیت با شماره‌های 09301071061 و 09104924754 تماس بگیرید.