به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، بابک زرین آهنگسازی و تنظیم یکی از آلبوم‌های پاپ را با صدای چهار خواننده آماده انتشار و پخش دارد.

این آلبوم آلبومی چهار صدایی با صدای خوانندگان پاپ است که خواننده هایی همچون رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما در آن حضور داشته و به اجرای قطعات پرداخته اند. تمامی قطعات موجود در آن را نیز زرین ساخته و تنظیم کرده است.

این آلبوم ارکسترال به سفارش صداو سیما تولید شده است و پخش آن توسط شرکت سروش انجام خواهد شد.همچنین ترانه های این آلبوم همگی توسط حمیدرضا صمدی سروده شده و فقط یکی از ترانه های آن را یغما گلرویی سروده است.

هر یک از این خواننده ها دو قطعه اجرا کرده اند که قطعات "معجزه" از رضا صادقی، "تو حس عاشق شدنی" از محمد علیزاده، "کنار تو" از مانی رهنما و"زلال" از فریدون آسرایی در حال حاضر در شبکه های اینترنتی و به شکل مجاز در دسترس هستند.

"قطعات پدر"(رضا صادقی)، "تو به داد من برس"(فریدون)، "خدانگهدار"( محمد علیزاده) و "نتونستی" از مانی رهنما عنوان قطعات دیگر این آلبوم هستند که در آلبوم و به زودی منتشر می شوند.تمامی ترانه های این آلبوم تم عاشقانه دارند و در شهریور ماه از شرکت سروش پخش می شود.