سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نوزدهمین کنفرانس بین المللی منسوجات محفاظتی و استفاده از نانوالیاف در نساجی(ICPTUNT 2017) به منظور گردهمایی افراد دانشگاهی، محققان و پژوهشگران و به اشتراک گذاری تجارب و نتایج تحقیقاتی این افراد در حوزه منسوجات محفاظتی و استفاده  از نانوالیاف در نساجی برگزار می شود.

این کنفرانس هم چنین یک پلت فرم بین رشته ای برای محققان، متخصصین و آموزش دهندگان فراهم می کند تا نوآوری های اخیر، روندها، دغدغه ها و هم چنین چالش های عملی که با آن مواجه شده اند و راه حل های اتخاذ شده در حوزه منسوجات محفاظتی و استفاده از نانوالیاف در نساجی را ارائه داده و درباره آن بحث کنند.

فراخوان برای مشارکت در نوزدهمین کنفرانس بین المللی منسوجات محافظتی

از همه نویسندگان محترم خواهشمند است تا برای مشارکت در شکل گیری کنفرانس، از طریق ارسال خلاصه پژوهش، مقالات و پوسترهای الکترونیکی خود اقدام کنند.  از مشارکت در زمینه توصیف دستاوردهای جدید و منتشر نشده از تحقیقات مفهومی، سازنده، تجربی، آزمایشگاهی و یا نظری در تمام زمینه های منسوجات حفاظتی و استفاده از نانوالیاف در نساجی برای ارائه در کنفرانس دعوت می شود. این کنفرانس خلاصه مقالات، مقالات و پوسترهای الکترونیکی را می پذیرد که از طریق شکل، جدول و منابع تحقیقاتی جدید به موضوعات و مباحث کنفرانس بپردازند.

مجموعه مقالات کنفرانس

همه مقالات ارسالی به کنفرانس از طریق سه داور متخصص بررسی شده و مجموعه مقالات کنفرانس خلاصه شده و در International Science Index نمایه سازی خواهد شد، هم چنین مقالات برای نمایه سازی به Google Scholar، Scopus و Thomson Reuters ارسال خواهند شد. خلاصه مقالات کنفرانس و کتاب مجموعه مقالات، سی دی و گواهی ارائه در میز ثبت نام کنفرانس در بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

تاریخ های مهم کنفرانس

آخرین مهلت ارسال خلاصه/ مقالات کامل: ۲۶ می ۲۰۱۷(۵ خرداد ۱۳۹۶)

اطلاع رسانی پذیرش یا رد مقالات: ۳۰ ژوئن۲۰۱۷(۹ تیر ۱۳۹۶)

آخرین مهلت ارسال مقالات نهایی و ثبت نام اولیه: ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷(۲۸ شهریور ۲۰۱۷)

تاریخ کنفرانس: ۲۰-۱۹ اکتبر ۲۰۱۷(۲۸-۲۷ مهر ۱۳۹۶)

لطفا قبل از ارسال مقاله خود به راهنمای ارسال مقالات مراجعه کنید.

برای ارسال مقالات به این آدرس مراجعه کنید.

برای اطلاع بیشتر از نحوه شرکت در نوزدهمین کنفرانس بین المللی منسوجات محافظتی و استفاده از نانوالیاف در نساجی به وب سایت این کنفرانس مراجعه نمائید.