به گزارش هنرآنلاین، گروه دارکوب جدیدترین اثر خود را که قرار است به عنوان عیدانه به دوستدارانش تقدیم کند، با صدای احسان خواجه‌امیری تهیه و تولید کرده است و پس از اخذ تمام مجوزهای لازم به زودی منتشر خواهد کرد.

این تک آهنگ "منِ دیوونه" نام دارد که ملودی آنرا احسان نی‌زن ساخته و با تنظیمی از گروه دارکوب تولید شده است.

این همکاری پرهیجان گروه داکوب، پس از انتشار آثاری از این گروه با صدای حامد بهداد، مهران مدیری و علی زندوکیلی، جدیدترین غافلگیری این گروه قدیمی و پرطرفدار است که در روزهای آینده در فضای مجازی نشر پیدا خواهد کرد.

دارکوب در ادامه روند فعالیت‌هایش، آثاری متفاوت را ضبط کرده که به همراه موزیک ویدئویی خوش ساخت در ماه‌های نخست سال آینده منتشر خواهند کرد تا "دارکوب"ها آرام آرام برای کنسرت بزرگ‌شان که اوایل سال آینده به همت موسسه "کامیاب بهاران" و تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد، آماده شوند.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند و این گروه در دوره‌های مختلف از حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های بهره برده است.

سه آلبوم "دارکوب" (مرداد 1389)، "لیوا" (شهریور 92) و "نوکوب" (شهریور 94)، آثار رسمی گروه دارکوب هستند که به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر شده‌اند.