سرویس سینمایی هنرآنلاین: احسان علیخانی را همواره در ماه مبارک رمضان و ساعاتی پیش از افطار با برنامه" ماه عسل" دیده‌ایم و حالا یکی دو سالی است که با برنامه "سه ستاره" بهترین‌های یک سال اخیر تلویزیون را در لحظات پیش از نوروز با انتخاب مردم معرفی می‌کند.

اما امسال برنامه به گونه‌ای دیگر خواهد بود و طبق آنچه از سوی عوامل این برنامه اعلام شده است، "سه ستاره" با اجرای احسان علیخانی از ده روز آینده به روی آنتن می‌رود و روزهای پایانی سال را شبکه سه به گونه‌ای دیگر پشت سر خواهد گذاشت.

در این برنامه که به نوعی جشنواره مردمی انتخاب برنامه‌های تلویزیونی یک ساله سیما است، آثار تلویزیونی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی هیات انتخاب قرار گرفته که در نهایت به داوری مردم گذاشته می‌شود.

اولین بار این برنامه برای سال تحویل ۹۳ به معرفی برترین بازیگران، مجریان و برنامه‌های تلویزیونی شبکه سه به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این شبکه پرداخته بود.

سال بعد، برنامه "سه ستاره" به انتخاب و بررسی برنامه‌های برتر تلویزیون در سال ۹۴ در حوزه‌های مشخص شده پرداخت که در نهایت برنامه‌ها و افرادی که از طرف مردم و کارشناسان به عنوان برترین انتخاب شده بودند در ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ شبکه سه با اجرای احسان علیخانی حضور داشتند.

طبق اعلام رسمی شبکه سه سیما، این برنامه قرار است هفت شب ادامه داشته باشد و بعد از آن دوباره در شب تحویل سال روی آنتن می‌رود.

این برنامه در ۶ حوزه اصلی و دو حوزه جنبی به معرفی و انتخاب برترین‌های تلویزیون خواهد پرداخت. در بخش اصلی، بهترین مجری، بهترین گزارشگر، بهترین برنامه تلویزیونی تخصصی، بهترین برنامه ورزش و سرگرمی، بهترین سریال مجموعه‌های داستانی و نمایشی، بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین تیتراژ و موسیقی و در بخش جنبی نیز به معرفی برترین ورزشکاران زن و مرد خواهد پرداخت.

هم اکنون آیتم‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که هنرمندانی را نشان می‌دهد که در این آیتم‌ها برای ویژه برنامه تحویل سال با احسان علیخانی همکاری می‌کنند.