به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، علیرضا رزم حسینی در نشست با اعضای کارگروه مشاورین جوان، برگزاری جلسات مفید و دارای خروجی موثر را مورد تاکید قرار داد و افزود: بحث جانشین پروری در نخستین روزهای آغاز به کار دولت در استان کرمان مطرح شد اما به دلیل برخی از مسائل قانونی متوقف شد.

وی از آمادگی استان برای شناسایی و مسئولیت دادن به جوانان شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای پتانسیل مسئولیت پذیری هستند، خبر داد و خاطر نشان کرد: جوانان درون دستگاه های اجرایی را می توان در راستای طرح جانشین پروری ارتقاء بخشید و در حوزه مدیریتی به کار گرفت که نمونه عملی آن مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان است. 

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه در صورت لزوم در جهت اعتلای فرهنگی و اقتصادی استان آمادگی داریم تا هزینه پرداخت کنیم، تصریح کرد: کانال تلگرامی "در کنار استاندار" با بیش از 5 هزار نفر عضو، بدون هزینه دولتی و کاملا مردمی، معنای واقعی منشور حقوق شهروندی است که در سراسر استان کرمان راه اندازی شده و مطالبات مردمی از این طریق پیگیری و مرتفع می شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید اطلاع رسانی مناسب تری از فعالیت های دولت به مردم صورت گیرد،  افزود: طرح های ابتکاری خوبی در اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان به مرحله اجرا در آمده است و همچنان این اداره کل از طرح های نوگرایانه استقبال می کند.

رزم حسینی با تاکید براینکه امر اطلاع رسانی با تبلیغ از افراد بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات دولت در استان کرمان از قبیل اسناد امنیت غذایی، طرح نجات، طرح همیاران آب، طرح مثلث توسعه اقتصادی و ... کارهایی بود که به سختی انجام شد اما اطلاع رسانی در سطح مطلوب صورت نگرفت.

استاندار کرمان با تاکید براینکه به ابزار هنر و رسانه برای توسعه اعتقاد و باور قلبی دارم، تصریح کرد: تحولات اساسی با همکاری معین های اقتصادی در استان کرمان ایجاد شده است که نمونه آن احداث فرودگاه شهداد و فرود یک فروند هواپیمای مسافربری است که این تحولات با گستره وسیع تری ادامه خواهد یافت.

وی با گلایه از اصحاب هنر که علی رغم برگزاری چهار نشست، حتی یک طرح و ایده به استانداری ارائه نکرده اند، افزود: طی چهار سال دولت تدبیر و امید در استان کرمان حتی یک کنسرت لغو نشد و بیشترین برنامه های فرهنگی و هنری در کرمان برگزار شد.