به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،با حضور داستان نویسان استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،زنجان،گیلان و اردبیل و به همت و مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، کارگاه داستان نویسی در مرکز رفاهی و آموزشی فرهنگیان اردبیل آغاز به کار کرد.

سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام این خبر، گفت: اولین کارگاه داستان نویسی شمال غرب کشور در اردبیل با حضور اساتید بر جسته کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه ٢٣ و ٢٤ شهریور ماه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان واقع در ساختمان سابق آموزش و پرورش اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری گلشن و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می شود.

اسحاقی با یادآوری اینکه ثبت نام این دوره از چند ماه قبل آغاز شده بود، خاطر نشان کرد: استقبال نویسندگان و داستان نویسان استان از این دوره بسیار خوب است و امیدواریم با حضور اساتید برجسته کشوری بتوانیم شاهد دوره موفق باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه شناسایی و استعدادیابی از مهمترین اهداف این طرح است، افزود: دوره تخصصی این کارگاه نیز با محتوای آموزش پیشرفته پیش بینی شده است که به زودی اجرا خواهد شد.