به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، فرزاد لباسی در نشست کارگردان و عوامل نمایش "سیرک سیار" با اصحاب رسانه، افزود: هنر تئاتر روز به روز علمی‌تر می‌شود بنابراین کارگردانان و عوامل نمایش باید به‌روز شده و نمایش خوبی به خورد مخاطب دهند.

وی با اشاره به اینکه گروه نمایشی "راسپینا" همیشه پرمخاطب بوده و حدود 14 جایزه دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جوایز خوبی را از آن خود کرده است، ادامه داد: طی چند سال کارگردانی تلاش کرده‌ام مخاطب از لحاظ کسب پند نمایش دست‌خالی سالن را ترک نکند.

سرپرست گروه تئاتر "راسپینا" همدان درباره نمایش "سیرک سیار" عنوان کرد: این گروه از عوامل حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و هنرجو تشکیل شده و طی یک ماه به همت عوامل برای تمرین این نمایش تلاش مستمری کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: نمایش "سیرک سیار" نوشته اوراند هریس با ترجمه سیدحسین فدایی‌حسین است که از یکم تا 17 شهریورماه در دو سانس 17:30 و 19 در محل سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در بلوار بعثت شهر همدان به روی صحنه می‌رود.

این کارگردان عرصه تئاتر با تأکید بر اینکه نمایش "سیرک سیار" با شیوه اگوستوبوال(تئاتر شورایی) کار شده است، گفت: شخصیت‌های این نمایش همه خارجی هستند؛ البته در این کار شعبده و آکروبات‌‌بازی هنرمندان شاخص همدان از جمله استاد حسین قاسمی را نیز شاهد هستیم.

وی این اثر هنری را ویژه کودک و نوجوانان دانست و اضافه کرد: درام این نمایش با شخصیتی به نام "جان" شکل گرفته که عاشق سیرک است و تلاش می‌کند بتواند وارد سیرک شود که با مخالفت مادربزرگش مواجه می‌شود.

سرپرست گروه تئاتر "راسپینا" پند این نمایش را احترام و توجه به نوجوانان بیان و خاطرنشان کرد: عوامل این نمایش اکثرن جوان هستند به طوری که آهنگسازی آن را محمدمهدی فتحی برعهده دارد و هنرمندانی چون بابک ابراهیمی، پگاه معصومی، امید نوعی‌‌شاد، پوریا دژپور، سیدامیرحسین فاطمی، نعیمه حامیان، امین فعله‌‌گری، سپهرغفاری، امیرحسین ترابی، سهیل فرحناکی و میلاد ترکمان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

وی ادامه داد: در این کار هنرمندان دیگری همچون فاطمه‌ بابایی منشی صحنه و پخش نور، نگین پویان پخش موسیقی، سپهر غفاری مدیر صحنه، قاسم بهراملو، هانیه آئینی و فاطیما نظری گریم، فرزاد لباسی طراح صحنه و طراح نور، پگاه معصومی دستیار کارگردان و طراح لباس، ژیلا امیریان دوخت لباس با مجموعه همکاری دارند.

وی با بیان اینکه شب 31 مردادماه در رستوران مجلل رویال افتتاحیه این نمایش انجام می‌شود، یادآور شد: در همان شب تخفیف 10 درصدی برای تماشای این نمایش به علاقمندان ارائه می‌شود.