به گزارش هنرآنلاین، کاظم نظری، به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی پیام داد.

در متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی کشور آمده است:

«گونه‌های مختلف نمایشی، آیینه‌هایی رو در روی زندگی‌اند برای تماشای نحوه‌ زیستن آدمی بر پهنه‌ ایران اسلامی. آیینه‌ای مثل خود زندگی، پاک و پاکیزه و با الگویی از حیات طیبه‌ زلال و گسترده ائمه اطهار، فراتر از مرزهای خاکی و قومی و زبانی و به‌دوراز شعارزدگی و فردگرایی و هیاهوهای زودگذر دنیوی؛ تا معیار مشترک انسانیّت باشد.

از این نگاه؛ جشنواره ملی تئاتر رضوی به‌عنوان باسابقه‌ترین جشنواره دینی و اخلاقی تئاتر کشور، همراه با جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان و خیابانی رضوی، مأنوس با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است که با قدمتی طولانی، اینک هفدهمین منزل از کاروان آتیه‌مند خود را با آن پیشینه‌ی سترگ و افتخارآمیز، پیوند زده است.

بدیهی است با این سطح و گستره‌ی فرهنگی که با نگاه غیررقابتی و ارزش دادن به جایگاه مخاطب باهدف کشف استعدادهای نو در بین جوانان، سطح انتظار و توقع همگان، ازجمله فرهیختگان و شعورمندان- که بانیان اصلی برگزاری این جشنواره‌اند و صدالبته مخاطبان گران‌سنگ هنر نمایش، یعنی سرمایه‌های اصلی هنر این سرزمین فرهنگ‌ور را بالا خواهد برد.

اینجانب، در فرصت عزیز برگزاری این رویدادِ ماندگار و با ارزش، پیوستگی و هم‌افزایی روزافزون بین همه متولیان هنر برای برگزاری این رویداد شریف را از درگاه خداوند متعال، خواستار بوده و ایجاد شورونشاط عمومی، کشف استعدادهای برتر نمایشی در گستره‌ امن و معناخیز فرهنگ و هنر ایران اسلامی را برای لحظات این رخداد کم‌نظیر آرزومندم.»